December 11, 2010

Peygamberim

Işık goğü aydınlatmada, durgun su çalkalanır
Govdem curumuş, artıkları havada peygamberim
Goz yaşlarım bulanık kuru havada, gunahlarım sallanır
Kurtar bu acizi yurek hoplatan peygamberim
 
Gunes bıkmış donmekten, ışık senden gucunu alır
Teksin tek bu dunyada! sevgim yetersiz kalır
Kor topal herkes, cinler bile seni tanır
Yay ustume ışıgını peygamberim
 
Artık terim sogudu, ayagım burkuldu
Zor bu yol, gucum bitti bu kul tokezler oldu
Uzuntum acziyetim, beni hayattan soguttu
keşke olsaydın yanımda guzel peygamberim
 
Aşk kavramı şekil değiştirdi bitti
Bana bir el uzatsan derler bahtiyar gitti
Ruyamda kafamı okşasan artık uyumam dedi
Gorurum diye başka ruya peygamberim...
 
N'olur uzak durma benden gulumsun benim
Aglamak kar etse hep aglar bu bedenim
Vucudum sunger oldu kaldım bi kemik bir deri
Gunahım cok fazla affet beni peygamberim
 
Gunes vuruken yuzume ısınır derim
Sen yokken soguktur bu kalbim
Bir sozun gelse Aklıma coşar ruhum: deliyim!
Burkuk kalbim, yokki senden başka uzatacak elim
Kalabalık arasından bi gorse beni peygamberim
 
Mahşer gunu yusum yok sana bakmaya
Başımdan okşasan magfiret gostersen peygamberim
Degerim az, sonsuz kalabalıktan biriyim
Bilmiyorum beni nasıl goruceksin peygamberim
Hıckırıklarımı duyarsın diye hep duaa ederim...
Ve kalabalık arasından bi gorse beni peygamberim
Bir tebessum etse bana! bu alsa üç beş saniyemi
Artık ruh azabım biter: bedenim yansada soyulsada derim.
 
Rabbim beni, bizleri ondan uzak etme! Sevdir cok sevdir bizleri, Şefkatine sıgındık Ya KERİM!
 
Suayb-April 8th - 07

No comments:

Post a Comment