December 11, 2010

Aci

ACI
Derin yara acıtır tuzlu suyla
Basarsan daha yeni kanamış yaraya
Acı duyarsın bedenen ilk başta
Asmışım ruhumu mandalla, yokki mecalim anlatmaya
Keşke benim yaram olsa boyle
Aglar dururdum, uzulmezdim hic degilse
Duymaz dunya feryadım sessiz ta içte
Asmışım ruhumu mandalla, yokki mecalim aktamaya
Kardeş turkusu soyler guler eglenirdik
Farkındamısın artık soguk tel, eridik
Iblis biliyor işini der gecerdik
Asmışım ruhumu mandalla, yokki gücüm anlatmaya
Sozler uzar gider, zaman gecer bilmezdim
Kapkaranlık olsada odam, dert edinmezdim
Serin kanlımıyım soguk canlımı sezemedim
Asmışım ruhumu mandalla, yokki mecalim sızlanmaya
Yagmurlu zamanda el verir kucak gererdin
Ozledim sicak sozleri, üşüdüm, gittin
Acıyor sol yanım var bi serzenişim
Asmışım ruhumu mandalla, yokki mecalim konusmaya
Son söz bitirmek gerek şiiri
Ne soylesem ne desem bilmemki
Agır geliyor azalarım, uyuşmuşum belki
Asmışım ruhumu mandalla, yok takatım canlanmaya...

No comments:

Post a Comment